Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, June 30, 2011

Asbab Tak Update Menu...

Ayam masak kicap

Nasi Goreng Ayam'



Cici's Pizza
              Cer tengok gambar kat atas..itulah pon menu tidak diet dari aku..aduhai ...walaupon aku amik sikit jelah..kira memastikan kalori adalah dalam kawalan...tapi rasa cam segan lah nak letak menu kan.. tunggu next week, dah beli barang basah..nanti aku masak masakan diet..bolelah kita sharing caring the recipe together dengan kalori eh.

              Dah masuk 20 hari kita dalam program ini kan...aku masih lagi rajin update myfitnesspal..sebab nak mencapai cita-cita 50kg bukan mudah...bila update, tengok kalori dlaam kawalan, letak kalori burned masa exercise..pastu dia kata expected berat dalam 5 weeks..waaahhhh tu yang kasi semangat tuh..walaupon sekarang tak turun berkilo-kilo...macam rasa down jugak..tapi demi 50 kg..akan ku gagahi jugak..

             Semenjak dua menjak yang baru sehari dua ni, kita dinner dengan 2 keping roti wheat..ehm tak sangka bole tahan perut dari merayu-rayu sampai the enxt morning..oohhh i loike :)

             Semoga dapat turun lah berat dengan memberansangkan minggu ini..Cuma terasa seperti pengeluaran susu berkurangan lah..terpaksalah minum horlicks...huhuhu..

Notakaki: Gambar dirembat dari google..so kepada owner gambar minta halal yer..malas nak amik gambar sendiri..huhuu

2 comments: