Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, June 25, 2011

Segmen Penaja: Embunan Emas Homestay Kulim

             Hari ini kita cerita pasal salah satu hadiah yang bakal dikecapi oleh pemenang Program Diet 50 Hari ini, iaitu penginapan 2 hari satu malam di Embunan Emas Homestay Kulim.

             Memang sangat cozy dan menarik dan best lah kalo menengokkan rumah yang disediakan ini.

Pemandangan dari luar

Dalam Bilik

Toilet; kalo bagi aku first thing yang aku nak pastikan toilet yang bersih dan bole dipakai..ada paip air kat tepi mangkuk :)

Mempunyai ruang parking yang luas

Ruang Tamu
              Memang teramat sesuai lah kalo datang berjalan satu family, sangat selesa..malahan kalo ada extended family pon bole, sebab empunya homestay kata bole tampung 25-30 orang. Atau mungkin ada student kolej nak buat research ke, survey ke..ha..bolelah try contact owner homestay ini.. Bole nak buat discussion pon kat ruang tamu yang luas. Juga ada dapur, bole masak jadi bole jimat :) Tapi kalo datang bercuti, sapa mahu masak di dapur..mestilah mahu meronggeng sajork right????

             Selain itu, kalo rasa cam nak berpiknik di tepian sungai siap ada air terjun, bole lah ke Air Terjun Junjung yang terletak 5-10 minit perjalanan dari homestay. Waaahhh baik punya pakej kan?????



           Rasa cam teruja tak???? Interesting kan????So apa lagi kalo dah terjejak kaki ke Kulim, dari mahal-mahal duduk hotel tuh, apa kata ke homestay saja :)


Lokasi Embunan Emas Homestay :
Pekan Junjong, Kulim Kedah D.Aman
Hanya Rm150- RM280 / malam.
Hubungi: Hj. Shafer - 0195634838
Hjh. Minami - 0164048388
En. Eiz - 0124488998
Aemie-0124707224

Check it out on your own at http://seriembunhomestay.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment