Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, June 24, 2011

Wanna Get Hot and Sexy????

            Muahkahakah..tetiba kan tajuk cam nak jual apa jer..actually aku nak cite pasal lagi satu workout yang aku buat selain JM 30 days shred...which is Pussy Cat Doll's workout..yup you hear me right..Pussy Cat Doll..

           Pernah hit dengan lagu Don't Cha dan Buttons tuh...my review tentang workout ini adalah sangat fun..kalo korang rasa korang cam suka menari memang sesuai buat workout ini..menari tergelek-gelek gaya hot..actually workout ni adalah by Robin Antin the choreographer and the creator of the Pussy Cat Doll's group. Memang sangat sesuai untuk menguruskan bahagian pinggang ke bawah dan boleh berpeluh-peluh especially part last lagu Buttons.

          Workout ini dibahagikan kepada 3 jenis lagu. First lagu Don't Cha. Ini agak senang compare to Buttons. Dia akan tunjuk dulu step by step sampai agak-agak dah bole hafal step lepas tu baru dia buat performance..satu lagu dalam 20 minutes lah..kecuali yang burlesque tu maybe less time..yang burleque ini memula aku tak minat sangat..tapi bila dah dapat rentak dia..oh yeah best jugak..tapi yang agak mecabar yang Buttons..sebab agak panjang steps dia..tapi once you get it, you get it..and you will have fun with it.

         Tapi bear in minds PCD adalah sexy, jadi memang diaorang sexy lah dalam video ini..hahahha..takpe ko feeling-feeling sexy sambil buat tarian tuh..semoga memang menjadi-jadi sexynya..hahhaha...

          Semalam aku berjaya buat habis 3 parts..nasib larat..the day before aku buat yang Don't Cha sahaja..sebab sebelum itu, aku adalah membuat workout JM..Workout JM adalah hazaban..tapi selepas semalam hari ketiga, dah mula nak adjust stamina lah..hopefully by day 10 memang dah bole buat dengan perfect jadi bole lah naik level 2 kan..






             Enjoy!!!! Happy Weekends everyone :)

No comments:

Post a Comment