Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, July 1, 2011

JM 30 Days Shred Level 2

           Memang sengaja nak cerita pasal workout..sebab kalo nak cite pasal menu diet..haaaaaaammmmmpagas lah jawabnya...arini masak trout 3 rasa..apaadahal?????aduhai...alasannya...kalo nak masak sampai 2 main course, satu diet satu non diet..tak sempat dowh...sedang nak masak satu main course satu sayur pon jenuh nak dengar Adam menangis...

           Tapi dinner dua tiga hari ini, aku telan roti wheat 2 keping disapu strawberry jam sekeping, lagi satu peanut butter low fat. Beserta dengan salad with thousand island. Kira kalori dalam 275 semua sekali. Tapi kalo lunch..ehm sampai 600 kalori...hohohohohoo...

           Berbalik kepada tajuk aku..hari ini aku start buat level 2...fuhhhh..kalo sampai assistant dia pon bole terberhenti sekejap..aku apatah lagi..kalo sampai Jillian pon mengeluh..aku lagi lah kan..peluh berganda-ganda dari level 1..semua susah..hhuhuu...tapi sebab kata nak 50 kg kan..ku harung juga..semoga by day 10 aku bole buat dengan almost perfect..

         Risau hati sebab esok nak pegi houston nak beli barang-barang bulanan..sebab kat houston senang dapat barang halal..Kalo campur perjalanan pergi balik beli barang, jam semua..kira memang selalu pergi pagi balik malam lah..yang aku risau adalah diet aku lah kan..haduhai..kalo makan kat luar..pepaham lah..huhuhu..tapi aku plan nak bawa roti wheat dan jem dan peanut butter aku jer..gile kentang..sedangkan itulah chances nak makan sedap..aaaahhhhhhhh tolong!!!!!!!!

         Sebab SUSAHNYA NAK TURUN TAPI SENANGNYA NAK NAIK BERAT!!!! mencik tau ke???

           Dah la kena bangun pepagi sebab nak jumpa makcik JM dulu sebelum pergi..oohhh and by the way, sebab aku rasa cam asyik lapar jer kan ceh kekonon diet lah sangat dan berworkout dan ada anak yang menyusu..so I decided to buy Herbalife shake..dengan harapan bila aku minum, bole kasi aku rasa kenyang berpanjangan..sudah sampai hari ini..jadi esok breakfast dengan shake lah..hahahhaha...tak turun berat aku siap ko herbalife...hahhaahahahahha..kidding...

         Okay dah itu sajork..selamat bergumbira...lepas houston ke san marcos plak....:) gonna be busy bee this weekend...tata :)

5 comments:

  1. wah, akak dh level 2..tahniah. sy nye ngan bob x hbs level 1 pom. 2 ari dok wat warm up. lutut menggigil. jln dh x btl. anyway sy pom amik herbalife jgk. sgt bagus. x rasa lapar pom.

    ReplyDelete
  2. laila: itulah pasalnye..lepas 2 hari rasa sakit badan..macam demam urat gitu..huhuhu..terus tak bertreadmill pagi ini..
    dah try dah herbalife tu..yup okaylah.

    bicikut: tak bole lah nak buat atkins lagi..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. mia pulak cuba nk try JM tp had kemampuan mia x smpi ...mgkn mia ni jenis trapi sekejap je workout dh peluh

    ReplyDelete
  4. Tak pe Mia.. Buat yg mampu.. Yg penting ada workout..

    ReplyDelete