Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, July 29, 2011

Segmen Penaja: CuCuCamber Plus Size Style

         
              CuCuCamber Plus Size Style adalah kedai yang menjual pakaian untuk wanita yang bersize plus plus seperti aku :) Kesian kat orang bersize plus macam kita ni, kalo nak pegi kedai yang biasa-biasa mesti adik salesgirl tu pandang lain macam kan...kalo ada yang tak bernasib baik..mesti kena perli cakap takde saiz anda dijual di sini...huuhuhuh..biasalah tu lumrah kehidupan...Jadi sekarang jangan susah hati, berasa malu dan segan kerana sudah ada kedai ini yang menjual baju besar dan murah...

           Kalo pon kita jumpa kedai untuk badan bersaiz besar, mesti mahal kan..sebab katanya kena extra kain, jadi mahallah harganya..tapi yang best dekat http://cucucamber.blogspot.com/ adalah murah..boleh dapat 2 helai dalam RM 100.





     
            Macam-macam ada..seperti tops, skirts, long sleeve tops, outfit yang bergaya untuk ke office, pants dan yang sewaktu dengannya..

             Maka silalah yer rakan-rakan seperjuangan yang masih belum sempat turun berat untuk membeli belah di sini.

2 comments:

  1. hye..nk tny lh..awk pnah beli ke kat cucucamber nie??then kain dia elok tak ?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi.. ehm hehehe..alamak sowilah saya tak pernah beli kat cucumber ni..saya buat iklan ni sebab dia penaja contest turun berat badan masa tu..mungkin awak bole tgk kat website dia dan tanya dia kain jenis apa yang dia jual..

      Delete