Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, July 7, 2011

Timbangan ke 4 @ 4 Julai 2011

189lbs= 85.7kg
            Apa kes lah kan lambat bebenor minggu ini nak update gambar timbangan..sebab sempena independence day on 4th july, maka weekend itu ada sale..hehehe..kat sini kalo ada sale jangan ragu-ragu sila pergi membeli belah..kalo kat Malaysia, dia macam naikkan harga and then buat sale..sedangkan jual pada harga biasa gitu..tapi kat sini, kalo tak sale memang tahan rasa jelah nak beli barang. Jadi bila kata ada sale, mari berpusu-pusu membeli belah walaupon takde duit..hahahaha..

          Tapi sale kali ini kurang memberansangkan lah..sebab yang betul-betul sale kat coach jer..itu jelah yang aku rembat sebiji..ingat nak angkut sekotak correlle yang telah lama menjadi idaman kalbu..tengok-tengok harga tak turun..ehm tunggu blackfriday je lah..baru berbaloi-baloi. Eh apa ni cite sales pulak..hahahha..tak itulah alkisah kenapa tak update gambar berat di pagi Isnin sebab ke San Marcos Premium Outlet..Hanya sempat timbang dan amik gambar sahaja. Update berat kat Fb lepas tu terus siap-siap nak ke premium outlet.

         Jadi alkisah minggu ini turun 5lbs iaitu 2.2 kg..jadilah kan..maka sudah terang lagi bersuluh lah kan, sebab minggu lepas adalah period kan..maka berat turun 500gm je..minggu ini agak memberansangkan... mintak-mintak minggu depan lagi turun sebab adalah tengah puasa ganti ni ha...


          Susahnye berat nak turun..tapi senang sangat nak naik..huhuhuhu..okey sekian :)

No comments:

Post a Comment