Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, July 25, 2011

Segmen Penaja: The Cheapest Village

            Menghabiskan hutang-hutang segmen penaja sebelum berakhinya PD50..ini adalah penting okay sebab orang memberi kita merasa..orang berbudi kita kenalah pandai-pandai berbahasa..jadi kengkawan PD50..sesapa yang tak buat lagi segmen penaja..jangan buat-buat lupa okay...dah tinggal kurang 7 hari lagi dari hari penutup...walaupon mungkin kita tak menang..at least hargailah sponsor-sponsor hadiah ini..supaya next time nak lagi jadi sponsor..yang mana tahu next time itu..kita adalah pemenangnya...hehehehe...

          Eh terpanjang pulak mukadimah..biasalah amik feel petang-petang camni. Okay straight to the point..kedai online kali ini menjual pelbagai jenis barang dengan harga yang memang murah..memang sepadanlah nama cheapest village itu.

         Kedai ini jual :



             Aku dah browse, dah usha dah survey..barang-barang yang di jual di sini adalah benda-benda yang ko nak tapi susah gak nak cari kat kedai..seperti kalo ko nak tutup botol kicap kan..dengan penutup vakum..aaahhh boleh dapat kat sini..atau ko nak sangkut barang kat dalam kereta...silalah membeli penyangkut kereta ini.


           Sapa yang suka baking cake and cookies..mesti selalu encounter resepi suruh pisahkan telur putih dan telur kuning kan..akhirnya ada rupanya orang cipta  barang untuk melakukan perkara itu..


            Bohsan makan telur goreng mata bentuk bulat???nak bentuk star???boleh juga dapatkan di sini..


             Pendek dalam panjang kata, macam-macam lah yang boleh korang ketemu di sini.



             Best kan?????korang berminat???okay..apa lagi silalah terjah ke:



No comments:

Post a Comment