Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, July 28, 2011

Program Edisi Ramadhan Syawal (PERS)

           Ini adalah entry untuk pendaftaran lengkap bagi Program Diet yang kedua di join oleh aku, iaitu Program Edisi Ramadhan Syawal (PERS) yang dianjurkan oleh Puan Nadia :).. Ehm selama ini aku ingat progrma ini untuk sebulan..ku baca lagi sekali..ooh dari Ramadhan bawa ke Syawal..hehehee..suka suka...:)

            Tujuan aku masuk program ini sebab nak keep up the motivation dalam perjalanan aku menurunkan berat badan ke berat badan ideal iaitu 50kg...aku jangka by next year aku akan cecah angka 50 ni...sebab sememangnya kalo berdiet secara berjemaah adalah lebih menarik kan..hehehe...bila tengok member ada penurunan berat badan..mesti rasa cam tercabar...buat kasi motivasi nak turunkan berat jugak.

179lbs = 81.2kg



             Memandangkan program adalah 2 bulan..so mission adalah turun ke 60kg atau at least cecah angka 6....:)

             Okey rasa cam dah complete ni...

5 comments:

  1. Status = complete!


    Alahaii.. comelnyee gambar.. sape yang tangkapkan tuu? =)


    InsyaAllah.. boleh dapat 60kg tu.. dengan strategi dan disiplin yang mantap! Aja aja fighting!

    ReplyDelete
  2. aduhai...cik abe yg amik..tak ckp pon tudung senget..tp sebab dah takde gmbr lain...huhuhu...aduhai..

    ReplyDelete
  3. heheehe.. takpe.. tudung senget tarak hal.. yang penting cute tetap maintainn gitu! ;p

    ReplyDelete
  4. baru hari ni mia dpt tengok matun terkini..moga sukses matun..2 pertandingan nie...gd luck

    ReplyDelete
  5. nadia: thanks :)

    mia: uish kalo tak sebab syarat pertandingan segan nak letak gambar..hehhee..amik gambar sendiri mmg dah lama tak..sebab tak muat camera..hehehhe...meminta dapat 50kg nanti..thanks:)

    ReplyDelete