Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, July 11, 2011

Segmen Penaja: Mama.and.kids Junction

            Pertama sekalinya terima kasih kepada puan penaja a.k.a Puan Ena Misdi kerana sudi menaja voucher untuk pemenang PD50. Oh dan puan penaja juga adalah salah seorang peserta PD50.

            Mama.and.kids junction adalah:
  • An online shop owned by a multitasking mom with 4 kids.
  • Selling baby gears, toys, travel system, kids furniture and nursing equipments etc
          Ianya beroperasi dari bandar Singa tapi served orders to whole Malaysia and Singapore also.

            Ada stroller yang preloved dan brand new..yang penting adalah berjenama hebat-hebat dengan harga berpatutan. Yang aku tak menahan bila tengok yang untuk twin..memang menarik..sebab walaupon aku bukan beranak kembar..tapi dua orang budak ini adalah rapat sangat lahirnya..sudah seperti beranak kembar pulak..especially bila berjalan shopping makan angin..memang terasa nak rembat je stroller twin..

         Selain stroller, juga ada car seat yang memang comfy for our dear children..for their safety..cantik..memang best..dan yang best sebab hanya perlu beli dari rumah..hahahaha...pilih-pilih..buat sesapa yang baru mengandung dna tercari-cari barang kelengkapan untuk baby yang bakal lahir..wajibul ghunnah gitu menjenguk kedai ini.


            Seperti yang kita semua sudah sedia maklum akan kebaikan susu ibu..jadi amatlah digalakkan untuk semua bakal-bakal ibu, samada ibu yang baru nak pertama kali jadi ibu atau ibu yang nak dapat anak yang kedua, ketiga dan seterusnya untuk menyusukan baby dengan susu ibu. Tapi mesti terdengar sok sek sok sek kata susah sebab kerja kan..oohh zaman sekarang yang penuh teknologi ini, sudah ada breastpump ma..ever heard about it..tak pernah tengok, pernah tengok tapi harga mahal..okay sila buka kedai ini sebab bole jumpa pelbagai jenis dan bole tanya harga untuk kesesuaian financial kita.


            Lagi ada jugak tempat tidur baby..okay kalo macam kat hometown aku kat Jerantut,Pahang..susah betul nak cari katil baby yang elok, teguh dan bole tahan lama. Yelah budget beli sekali bole guna berkali-kali kan. Kalo ada pon harga mak aih..mahal bebenor..tapi tak ku sangka bole membelinya di sini.



            Pendek kata, apa sahaja yang korang rasa nak beli untuk persiapan menyambut baby atau memperlengkapkan lagi apa-apa keperluan yang belum lengkap berkaitan baby and kid..memang elok sangat lah menjengah kedai ini..memang sesuai sesangat..

           Kalo nak berbincang pasal harga, nak tanya details barang, bole lah contact owner dekat Facebook atau pon email mama.and.kids@gmail.com. Senang cite jengah la:


           Selamat membeli belah :)

No comments:

Post a Comment