Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday, July 5, 2011

Segmen Penaja: Tudung Lovely Gift

           Seperti biasa di hari minggu adalah sesi penaja kepada Program Diet 50 Hari. Kali ini adalah tudung d'Zahra. Tudung ini dijual secara online bagi memudahkan kita semua daripada terpaksa mengharung panas, hangit dan reramai orang kat kedai-kedai :) Maka untuk kemudahan bersama klik sahaja di  SINI.



           Tudung ini mempunyai kain berkualiti tinggi..maksudnya tak perlu risau nanti kain berbulu lepas mesin, tak perlu risau nanti jadi serong senget benget sebab tak ikut muka..hehhee...senang cerita memang bestlah tudung ni. Tudung yang digemari oleh orang yang suka nak senang tapi nampak cantik..sebab sarung sahaja dah terletak elok :) 

          Kain adalah tak panas. Ada jenis lycra, ada jenis cotton..you just have to click HERE dan membuat pilihan ikut sesuka hati sendiri :) Ada pelbagai corak, warna..macam aku suka yang plain..pon ada jugak..see..semua ada..hanya dengan satu klik :)


             Dan ada lagi korang semua mesti tengok cite Nur Kasih kan???? cantik jer kan tudung si Tiz tu..cam wonders pulak apa kehal lah dia yang tak pakai tudung tapi bila pakai cantik jer....ooowwww now I know the secret...tudung d'Zahra rerupanya..no wonderlah..cantik terletak..cun melecun jer...







            Jadi apa lagi...boleh klik ke http://lovelygift77.blogspot.com/ atau like mereka di facebook di sini.

Selamat Membeli Belah Semua :)


         

2 comments:

  1. cantik2x tudung tu. ble la mia nk try..prasan diri sendiri x cntik klu pakai cam2..huhu..ni mia la..apsal x confident nie..

    ReplyDelete
  2. Mcm saya memula pon rasa tak sesuai pakai tdg jenis gini.. Tp bila try je yakin2 ayam..okay jer.. So Mia pon mesti okay jer.. Lagi cun nanti:) confident:)

    ReplyDelete