Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, July 18, 2011

Timbangan Minggu 6 @ 18 July 2011

            Mungkin sepatutnya tidak menimbang sebelum seminggu..sebab akibatnya akan depresi bila timbang betul-betul pada hari Isnin. Mana tak depresi kalo timbang 2 hari lepas dah cun sangat 180lbs=81.6kg..tetiba bila timbang di pagi Isnin adalah 183lbs=83kg...yakni kurang 900gm je dari minggu lepas..

          Tension, sakit hati dan sedih...sob sob sob...nak ikutkan minggu lepas adalah almost hari-hari puasa sebab adalah mengganti puasa kan...berbuka cam ala kadar jer rasa. Baru semalam jer tak puasa...dah naik...mencik tahu...kalo nak ikut dah workout jugak..pose pose pon tetap buat JM sebelum berbuka...haduhai...apalah nasib ini..sebab berpuasa maka hanya buat JM je lah tak mampu pulak nak naik treadmill. Selain itu adalah terperangkap dengan line dancing..so habiskan sejam jugaklah berline dancing.

        Itu yang frust bila rasa cam dah cuba dah tapi result adalah teruk...haih macam exam final pulak...hish...adakah perlu itu mendetox kan diri????mungkin jugaklah..dan harus tukar gaya pemakanan...right???? haih....mencik......

183lbs=83kg
             Marilah terus berusaha...huhuhuhu....

4 comments: