Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, July 21, 2011

Segmen Penaja: Melatis' Sweet Confectionary

           Kedai Melatis' Sweet Confectionary menjual pelbagai jenis apam dari polkadot ke blossom dan soon akan ada apam mekar..sekarang kalo agak-agak rasa nak makan apam..senang ajo..bolelah melawat ke SINI. Memang lah kalo pegi pasar malam ada gak jual apam kan..tapi sebab tak tahu sedap ke tidak maka lebih baik sajork singgah ke KEDAI INI..tak perlu lagi merasa ragu-ragu akan kesedapannya :)




             Selain menjual apam, juga terdapat kek..korang cakap nak kek apa..kek kawin???ada..siap boleh buat bertingkat-tingkat lagi..seperti gambar kat bawah ini, 3 tingkat babe..sedap, cantik..tak perlu susah-susah pening kepala nak pikir nak tempah mana kek kawin..kalo saya tahu masa saya kawin dulu..saya tempah kat sini...
              Selain daripada kek kawin, juga bole tempah kek birthday yang cantik-cantik..yang boleh letak muka kita atau muka orang yang disambut birthday..seperti selalunya muka anak yang tercinta lah kan..boleh buat kartun babrie doll dan sebagainya..cantik menarik ko memang ka boom lah kiranya.


            Juga ada jual cheese tart..serius ini adalah my favourite..memang sedap..jadi jangan malu jangan segan silalah singgah ke KEDAI ini untuk membuat tempahan, nak belek-belek apa yang boleh di tempah.

             Kak mah jugak ada jual coklat sebenarnya..kalo nak tahu lebih lanjut silalah menyinggah ke


            Apa lagi..sempena syawal yang bakal menjelma..silalah buat tempahan dari awal :)

No comments:

Post a Comment