Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, October 3, 2011

Senyum :)

            Alhamdulillah, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia atas usaha sendiri..ehhh pepandai jer mengubah simpulan bahasa..ke peribahasa..Ingatkan tak menang PERS, sebab nampak ada pesaing hebak... (memang sengaja eja macam tu..bukan typo).. sekali rerupanya menang juga..di tempat pertama..

           Kemudian dengan bestnya telah diberi keutamaan untuk memilih hadiah, selepas aku pilih barulah pemenang berikutnya pilih dan seterusnya sehingga ke top 10 dapat hadiah..waahhh berbaloi-baloi kan...hadiah apa??? Ada beberapa pilihan, tapi aku buat pilihan untuk amik hadiah voucher hotel 2 hari 1 malam di mana -mana negeri..waahhh...iyer memang takkan lah aku akan dapat guna voucher itu..tapi aku akan kasi kat ahli keluarga aku yang kat Malaysia lah..hehhehe...

           Terima kasih puan penganjur..terima kasih para peserta lain..terima kasih atas sokongan, kata nasihat, motivasi dan yang sewaktu dengannya..



       

No comments:

Post a Comment