Penurunan Berat Badan!!!!

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, October 10, 2011

Cabaran Turun 5 Kilo ~ Berat menaik!!!!

             Yer silalah percaya dengan kebolehan aku..naikkan berat badan 2.3kg dalam masa seminggu..ko ada???hahahha..mana tidaknya, exercise minggu lepas adalah 2 kali jer kot aku rasa..Hari Isnin isytihar off day..hahahha...selasa dan rabu puasa ganti jadi cam tak larat...dan-dan tak larat kan..lepas tu dari hari khamis, jumaat, sabtu dan ahad..makan seperti biasa..semalam makan nasi beriyani untuk dinner..memang bijaklah kan...

              Takper..aku tahu mana silapnya..jadi minggu ini aku akan berusaha untuk turunkan berat...haih..kenapalah makin malas nih nak exercise..lemau badan..tahu ker..huhuhu....

165lbs = 74.8kg
             Minggu lepas adalah 160lbs = 72.6kg..minggu ni 74.8kg...aku rasa berat ini adalah sangat susah nak berubah memecah angka 6...minta-minta dapat lah cecah angka 6 by next week...serius sebab aku rasa kalo dah cecah angka 6, okaylah sikit kan..rasa cam tak jauh lah lagi nak ke angka 5...

            Maka dengan ini saya akan jaga makan dan exercise..serius nih..huahua..kuatlah semangat....  

No comments:

Post a Comment